HTML

Tamás Magyar-Hunor

Friss topikok

Archívum

Születésnap a Facebookon

2012.05.22. 13:00 tamasmagyarhunor

Egy ideje már én is regisztráltam a facebookon, meg azelőtt használtam 2 másik közösségi oldalt, az iwiw et meg a hi5.com ot. És azóta nagyon "kreatívan" képes vagyok boldog szülinapot kívánni a legszarabb formában a barátaimnak/ismerőseimnek.

Viszont mivel egy ideje foglalkozom a személyiségemmel, arra gondoltam egy napon amikor pont BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT írtam ki valaki üzenőfalára, hogy mi a szart csinálok most épp?!

mi a célom ezzel? hogy meglepjem? a születésnapján? mivel? hogy odaírom azt amit már azelőtt 200an odaírtak. Ezután csak annyit írtam egy idejig, hogy "AZTAT".

A logikám az volt, hogy ha már valamit mondani akarok annak az embernek a szülinapján, akkor legalább okozzak neki egy pici meglepetést, adjak neki valamit, mosolyogjon legalább azon amit írok, hisz szülinapja van. Meglepve tapasztaltam, hogy sokkal jobbak és pozitivabbak az én "AZTAT" -omra a reakciók mint a sokszáz "HB, BOLDOGAT, " stb. klasszikus 0 energiát és 0 kreativitást igénylő letudott üdvözlések.

Sokáig ezt nyomtam, hogy AZTAT, csak aztán eszembe jutott, hogy hamarosan 1 éve fönn vagyok már és akkor jövőre is nem írhatom AZTAT.

Elkezdtem keresgélni szülinapi verseket a neten, ezeket is küldtem, tündérek és szép kék ég, rímek meg satöbbi.

Ezek az emberek mind hálásan, boldogan reagáltak az üzeneteimre, miért is?

mert én adtam nekik valamit, valami plusszot, amivel okoztam nekik pár másodperc boldogságot. és mibe került ez nekem? a befektetett energia / eredmény szerintem elég jó.

Azóta elkezdtem 4 soros verseket irogatni, amiben van 2x2 rím. Nem igényel ez sem különösebb erőfeszítést, baromira nem vagyok művészlélek, de valahol ott van bennem, csak elkell kezdenem kibontakoztatni.

 

Már egy jó ideje ismerlek téged,
Ha valahol itt lennél, vennék virágot néked,
Ha másért nem is, azért mert ma van a te napod,
Hisz ma megünnepelheted a születésnapod!
Tudd, ha valami nehéz, mindig megoldod,
Azt kívánom szép maradj és legyél nagyon-nagyon Boldog!

 

most ezen pár percet gondolkodtam és az eredmény óriási.lehet változtatni a szavakon, rímeken, személyhez igazítani, újabb 2perc gondolkodással. általában örömteli válaszokat kapok és megint elmondom, gyakorlatilag a másik szülinapján ennyit adtam neki, költöttem egy rövid verset. ezzel szemben emberek letudják egy sima "boldog szülinapot , HB , boldogat" dologgal az üzenőfalon a másik születésnapját.

 

Elég szomorú, hogy a technika fejlődésével az emberek között eltűnt a kapcsolat, mert ugy-e akár fel is lehetne hívni az illetőt, ha már annyira közeli ismerős vagy jóbarát.

 

Igazából az egésszel csak azt akarom mondani, hogy ha már valakit felakarunk köszönteni a szülinapján akkor ne gyarapítsuk már a lúzerek táborát. Az emberek egyformák majdnem mind, legyünk többek, legyünk különbözőek.

Okozzunk örömet egy ennyivel.

 

na ez volt az első blogom és teljesen összedetlenül írtam le a gondolataimat, de gondolom a lényeg megvan.

 

Hunor

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap facebook öröm boldogság művészet kreativitás örömszerzés

A bejegyzés trackback címe:

https://tamasmagyarhunor.blog.hu/api/trackback/id/tr574531593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása